Reklamacje wypożyczeń, zgłoszenie zagubienia/zniszczenia książki, skargi dotyczące obsługi użytkownika

Samodzielne stanowisko ds. obsługi użytkowników BUW rozpatruje:

  • skargi i wnioski dotyczące udostępniania zbiorów i obsługi użytkownika,
  • reklamacje wypożyczeń,
  • zgłoszenia zagubionych i zniszczonych książek,
  • sprawy dotyczące kont członków Klubu Absolwentów UW i kont kaucyjnych.

Uwaga! Do odwołania stanowisko nieczynne, kontakt tylko emailowy.

tel. 22 55 25 384, e-mail: reklamacje.buw@uw.edu.pl

Stanowisko znajduje się na poziomie 1 w pokoju 143a (po wejściu na schody i minięciu kolumn z filozofami należy skierować się na prawo, za Informatorium).

Sprawy dotyczące zagubionych i zniszczonych książek, kont członków Klubu Absolwentów UW i kont kaucyjnych rozpatrywane są w ciągu 14 dni, reklamacje wypożyczeń, skargi i wnioski – w ciągu 30 dni.

Ikony: Freepik (www.freepik.com) z www.flaticon.com, Retina Display Icons (www.iconfinder.com/iconsets/TWG_Retina_Icons) od The Working Group (blog.twg.ca).