Reklamacje wypożyczeń, zgłoszenie zagubienia/zniszczenia książki, skargi dotyczące obsługi użytkownika
Samodzielne stanowisko ds. obsługi użytkowników BUW rozpatruje:
- skargi i wnioski dotyczące udostępniania zbiorów i obsługi użytkownika,
- reklamacje wypożyczeń,
- zgłoszenia zagubionych i zniszczonych książek,
- sprawy dotyczące kont członków Klubu Absolwentów UW i kont kaucyjnych.
Powyższe sprawy należy zgłaszać telefonicznie (tel. 22 55 25 182, 22 55 25 384) lub na adres email: reklamacje.buw@uw.edu.pl
Uwaga! W dniach 15 marca – 11 kwietnia stanowisko nieczynne, kontakt tylko emailowy.
Terminy wizyt w BUW w sprawach wymagających kontaktu osobistego należy wcześniej umówić.
Godziny otwarcia:
- poniedziałek, wtorek 14-21, środa – piątek 9-16
tel. 22 55 25 182, 22 55 25 384
e-mail: reklamacje.buw@uw.edu.pl
Stanowisko znajduje się na poziomie 1 w pokoju 143a (po wejściu na schody i minięciu kolumn z filozofami należy skierować się na prawo, za Informatorium).
Sprawy dotyczące zagubionych i zniszczonych książek, kont członków Klubu Absolwentów UW i kont kaucyjnych rozpatrywane są w ciągu 14 dni, reklamacje wypożyczeń, skargi i wnioski – w ciągu 30 dni.