Reklamacje wypożyczeń, zgłoszenie zagubienia/zniszczenia książki, skargi dotyczące obsługi użytkownika

Uwaga! Aktualne informacje dotyczące wypożyczeń, zwrotów i innych usług biblioteki znajdują się w ogłoszeniu

 

Samodzielne stanowisko ds. obsługi użytkowników BUW rozpatruje skargi i wnioski dotyczące udostępniania zbiorów i obsługi użytkownika, reklamacje wypożyczeń, zgłoszenia zagubionych i zniszczonych książek, sprawy dotyczące kont członków Klubu Absolwentów UW i kont kaucyjnych.

Godziny otwarcia:

  • poniedziałek – piątek 9-20 (przerwy 11.30-12 i 16-16.30)

tel. 22 55 25 182, 22 55 25 384

e-mail: reklamacje.buw@uw.edu.pl

Stanowisko znajduje się na poziomie 1 w pokoju 143a (po wejściu na schody i minięciu kolumn z filozofami należy skierować się na prawo, za Informatorium).

Sprawy dotyczące zagubionych i zniszczonych książek, kont członków Klubu Absolwentów UW i kont kaucyjnych rozpatrywane są w ciągu 14 dni, reklamacje wypożyczeń, skargi i wnioski – w ciągu 30 dni.

Ikony: Freepik (www.freepik.com) z www.flaticon.com, Retina Display Icons (www.iconfinder.com/iconsets/TWG_Retina_Icons) od The Working Group (blog.twg.ca).