Zapytaj lub zgłoś problem

Informatorium

Jeśli masz pytania lub wątpliwości:

  • przyjdź do Informatorium na poziomie 1,
  • zadzwoń: 22 55 25 178 lub 22 55 25 179,
  • napisz wiadomość:

Sprawdź godziny otwarcia.

*Pytania wysłane na czacie poza godzinami pracy Informatorium trafiają na nasz adres mailowy. Na wszystkie wiadomości odpowiadamy tak szybko, jak to możliwe.

Reklamacje

Do Samodzielnego stanowiska ds. obsługi użytkowników BUW zgłoś problemy dotyczące:

    • wypożyczeń,
    • obsługi użytkownika,
    • zagubienia lub zniszczenia książki,

Stanowisko znajduje się w pokoju 143a na poziomie 1.

Możesz też zadzwonić: 22 55 25 384 lub napisać mail: reklamacje.buw@uw.edu.pl.

Sprawdź godziny otwarcia.

Samodzielne stanowisko ds. obsługi użytkowników BUW rozpatruje:

    • skargi i wnioski dotyczące udostępniania zbiorów i obsługi użytkownika,
    • reklamacje wypożyczeń,
    • zgłoszenia zagubionych i zniszczonych książek,
    • sprawy dotyczące kont kaucyjnych.

Sprawy dotyczące zagubionych i zniszczonych książek oraz kont kaucyjnych rozpatrywane są w ciągu 14 dni, reklamacje wypożyczeń, skargi i wnioski – w ciągu 30 dni.

 

Ikony: Freepik (www.freepik.com) z www.flaticon.com, Retina Display Icons (www.iconfinder.com/iconsets/TWG_Retina_Icons) od The Working Group (blog.twg.ca).